{ "@context": "http://schema.org", "@type": "NewsArticle", "mainEntityOfPage": "https://www.dersimekspres.com/haber/timas-sakinleri-her-gunu-deprem-korkusuyla-geciriyor-1519.html", "headline": "TİMAŞ sakinleri, her günü deprem korkusuyla geçiriyor", "datePublished": "2024-02-13T15:59:00Z", "dateModified": "2024-02-13T15:59:00Z", "description": "Atatürk Mahallesi TİMAŞ yapı kooperatifinde ikamet eden yurttaşlar, binalarının dayanıksız olduğunu ve her günü deprem korkusuyla geçirdiklerini belirterek barınma sorunlarının çözümünü talep etti.", "author": { "@type": "Person", "name": "https://news.google.com/publications/CAAqLQgKIidDQklTRndnTWFoTUtFV1JsY25OcGJXVnJjM0J5WlhNdVkyOXRLQUFQAQ?ceid=TR:tr&oc=3" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "https://news.google.com/publications/CAAqLQgKIidDQklTRndnTWFoTUtFV1JsY25OcGJXVnJjM0J5WlhNdVkyOXRLQUFQAQ?ceid=TR:tr&oc=3", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://www.dersimekspres.com/files/uploads/logo/1ee0fbefe4.png", "width": 110, "height": 22 } }, "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://www.dersimekspres.com/files/uploads/news/default/20240213-timas-sakinleri-her-gunu-deprem-korkusuyla-geciriyor-647471-1084345665a3ce51e670.jpeg", "width": "800", "height": "400" } }

TİMAŞ sakinleri, her günü deprem korkusuyla geçiriyor

Atatürk Mahallesi TİMAŞ yapı kooperatifinde ikamet eden yurttaşlar, binalarının dayanıksız olduğunu ve her günü deprem korkusuyla geçirdiklerini belirterek barınma sorunlarının çözümünü talep etti.

GÜNCEL - 13-02-2024 15:59

Dersim merkez Atatürk Mahallesi TİMAŞ yapı kooperatiflerinde ikamet eden yurttaşlar, barınma sorunlarının çözümü amacıyla basın açıklaması gerçekleştirdi.

Yurttaşlar adına açıklamayı okuyan Dilek Çetin, son zamanlarda yaşanan depremler nedeniyle tedirgin olduklarını söyledi.

İkamet ettikleri konutların kentin en eski binaları olduğunu hatırlatan Çetin, “Artan kiralardan ve ev bulamamaktan bir yere kımıldayamıyoruz. Zor şartlarla korkuyla yaşıyoruz. Evlerimizin çürük olduğunu bile bile her gece çocuklarımızla birlikte tedirgin yaşıyoruz” dedi.

Depremin değil binanın öldürdüğünü bildiklerini ifade eden Çetin, “Bu konuda yetkililerden bir an önce adım atmalarını istiyoruz. Lütfen sesimize kulak verin, bizleri görmezden gelmeyin. İş işten geçtikten sonra pişmanlık duymanın kimseye bir faydası yok” diye konuştu.

Günün Diğer Haberleri